Luchthaven Kathmandu naar WorkTheWorld house

22 april 2018 - Kathmandu, Nepal

23 april,

De laatste uren op de luchthaven van Doha waren echt afzien. Slapen lukte niet echt en veel te beleven naast de foto van het standbeeld hieronder was er ook niet. Na 5 uur gewacht te hebben wist ik eindelijk welke gate ik moest hebben E23 helemaal aan het eind naast de bidplaatsen. Apart om te zien op een vliegveld, ze hadden er zelfs aparte bordjes voor man en vrouw met een bidteken. Het instappen ging erg voorspoedig en het opstijgen ook. Ik zat lekker bij het raam onderuitgezakt en kon eindelijk de ogen even dichtdoen. Totdat de baby los ging. Voor mijn gevoel heeft die wel 4 uur lopen janken en schreeuwen dus daar ging mijn slaap. Verder was het eten weer erg goed, zelfs een appeltje erbij. De vlucht was wat vroeg in Nepal dus hebben 3 rondjes om Kathmandu gevlogen voordat we konden landen. Geland en wel met veel gestuiter op naar de visum controle. Ik was 1 van de weinige die al een visum had dus ik kon zo doorlopen. De douane was echt een grap mijn tas ging wel door de scanner het poortje ging af maar bij mij deed ze dat niks dus kon zo mooi snel door naar mijn bagage. Bij de bagageband stond ik als eerste en ging als laatste weg ofcourse. Met mijn tas was blijkbaar wat mis want mijn hele vlucht was al weg en toen kwam mijn tas na 15 min gelukkig nog een keer aanzetten. Toen ik naar buiten liep kreeg ik 2 dingen te verwerken. Ten eerste de warmte van 30 graden en vervolgens alle taxichauffeurs die mijn wilde hebben. Gelukkig was er iemand van wtw om mij op te halen en naar het huis te brengen. Het verkeer hier is 1 grote chaos tegen het verkeer inrijden op de ander baan rijden dat kan hier allemaal. Nu lig ik op mijn bed even bij te komen en straks het openingsdiner.

1. Eline:
    22 april 2018
    Leuk dat je een blog bijhoudt! Fijne tijd gewenst daar!
  2. Margreet Davelaar:
    22 april 2018
    Je bent er! Al heel wat indrukken verder. Een heel mooie tijd gewenst!
  3. Ronald:
    22 april 2018
    Je hebt al heel wat beleefd op je heenreis en maximaal kunnen "genieten" ;-) . Nu de start in Kathmandu. Veel succes! Groeten uit Zwolle (inmiddels afgekoeld)
  4. Annemieke:
    6 mei 2018
    Haha die baby... en die taxi’s... heel herkenbaar! Heel leuk dat je zoveel schrijft Wouter!