Begnas lake

17 juni 2018 - Begnas Tal, Nepal

15 juni,

Vrijdagavond zijn we naar de Irish pub geweest om een biertje te drinken na onze laatste stagedag in A&B care. Naast al de mensen uit het huis was Santosh 1 van de fysiotherapeuten ook aanwezig, echt heel erg leuk. Na de Irish pub zijn we verder gegaan richting Busy Bee om daar de wedstrijd Spanje-Portugal te kijken die begon om 23.45 Nepali time. De wedstrijd was echt top en de sfeer was erg goed elke keer als er gescoord werd sprong iedereen op en ging uit zijn dak.

16 juni,

Na de lange nacht heb ik lekker uitgeslapen op de zaterdagochtend om vervolgens om 11 uur naar Begnas lake te vertrekken met de bus. We zijn om 12.30 gearriveerd in ons hostel met een prachtig uitzicht over het meer. De vochtigheid is erg hoog daar en er waren erg veel muggen en ander ongedierte. Na de inspectie van de kamers zijn we naar het meer gelopen om daar vis te eten aan het water. We hadden verse vis en zaten prachtig aan het water. Tijdens de lunch begon het erg te regenen dus hebben daar ruim 2,5 uur gezeten. Rond 4 uur zijn we weer teruggelopen naar het hostel en hebben daar wat gedronken en een kaartje gelegd. Rond 8 uur zijn we naar het resort gelopen dat vlakbij was om daar een hapje te eten en om 10 uur lagen we lekker in bed. Naja dat dacht ik, totdat het gillen begon van de meiden begon er zat een grote spin in de badkamer. Dus ik mocht aan het werk om die te verwijderen. In onze eigen kamer hadden Domenic en ik een paar Ghekko's en een kakkerlak dus we mochten weer aan het werk. Verder goed geslapen nadat al het ongedierte weg was.

17 juni,

Na goede nacht slaap lekker ontbijtje gehad met een gebakken ei en een pannenkoek en daarna uitgecheckt en naar het meer gelopen om een bootje te huren en lekker te zwemmen. Het was gelukkig droog dus daar was ik heel erg blij mee. Na 2 uur op het meer te zijn geweest. Zijn we teruggekeerd naar Pokhara met de bus om de nieuwe 6 mensen te ontvangen die waren gearriveerd.

1. Evelien:
    18 juni 2018
    Hey Wouter, heb je Eddy meegenomen naar Nepal? We hebben hem hier niet meer gezien. Succes met de laatste weekjes stage!
  2. Ronald:
    19 juni 2018
    Ha Wouter! Volgens mij alweer een prima weekendje. En zo lang de gezelschapsdieren nieuwe groter worden valt het wel mee ;-) . Nu maar weer genieten van je stagewerkzaamheden. Succes!
  3. Marieke:
    27 juni 2018
    Hoi Wouter,

heb even wat weken gemist, want: nieuwe computer, oude mail in oud account en gewoon vergeten je link door te sturen. Suf! Nu helemaal bijgelezen. wat beleef jij veel en wat doe je een ervaring op. Gaaf hoor!
    Paragliden, ongedierte, bustochten over hobbelige wegen, zo hier en daar wat bier: leuk hoor om alles te lezen.
    Ik blijf je het laatste stukje weer volgen, groeten Marieke