BBQ en laatste stagedag in Teaching Hospital

23 mei 2018 - Kathmandu, Nepal

23 mei,

Elke woensdagavond hebben we bbq in het WTW house waar ik verblijf. Ook voor de bbq mogen we mensen van stage uitnodigen. Onze supervisor of mensen waarmee we werken dus wij dachten onze laatste week hier laten we onze supervisor en de andere fysiotherapeuten uitnodigen. Zo gezegd zo gedaan. Iedereen uitgenodigt alleen kon onze supervisor helaas niet. Het was echt een hele leuke avond en een mooie afsluiter voor een goede leuke, gezellige maar vooral leerzame stage in het teaching hospital. De dag erna zou mijn laatste dag zijn dus dat kwam prima uit. Helaas was ik niet fit de dag erna mijn koorts speelde weer op maar gelukkig was ik 's middags fit genoeg om afscheid te nemen en mijn stroopwafels te delen met mijn supervisor en de fysiotherapeuten. Heb mijn hier super erg vermaakt. Mijn supervisor was echt een top vent met veel kennis en altijd bereid om dingen uit te leggen. Hij had altijd een goed humeur en deed het met plezier. Ik ga het hier gigantisch missen. Ze wensten mij allemaal veel succes in Pokhara en daar gaat het vast ook allemaal goedkomen.

1. Ronald:
    27 mei 2018
    Prima afsluiting van een mooie ervaring, Wouter!