Vliegveld in Doha

22 april 2018 - Doha, Qatar

22 april 1.00 lokale tijd

In het vliegtuig van Qatar Airways zat ik achterin het vliegtuig op stoel 45f. Nadat iedereen geboard was, bleek de stoel naast mij vrij te zijn terwijl de rest van de stoelen bezet waren. Naast de lege stoel zat 1 van de weinige Nederlanders in het vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Indonesië. Dus dat was wel prettig om de tijd mee te doden. De maaltijd in het vliegtuig was erg lekker, beef met wat groentes en een lekker sausje prima. En rond 22.00 ook nog een kipsandwich. Verder hadden ze in het vliegtuig films om te kijken waar ik uitgebreid gebruik van heb gemaakt. Daarnaast af en toe de ogen wat dichtgedaan onder de turbulentie die aardig aanwezig was. In Qatar is het 27 graden en straal helder. Bij de douane heb ik mijn Nederlandse water ingeleverd want dat is hier uiterst gevaarlijk. Verder nog gefouilleerd en een drugscontrole van mijn tas meegepakt, wat een feest. Ik heb net een fles water gekocht voor omgerekend 1,84 euro dus dat valt reuze mee. Nu in de leren bruine stoelen nog even chillen met Rosalie en dan de luchthaven verkennen met het treintje.
Volgende verhaal uit Katmandu!

1. Annemieke:
    6 mei 2018
    Hee Wouter! Ik dacht dat ik stond ingeschreven voor de mailinglijst, maar blijkbaar niet, dus lees nu alles terug! :) Haha ja in Dubai hebben ze van mij ook van alles afgepakt, zo panisch zijn ze daar ;). Ik ga verder naar je volgende verhaal!