Heenreis naar Kathmandu via Doha

21 april 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

21 april,

Vandaag rond 11 uur vertrokken uit het prachtige Zwolle met een zonnetje en straal blauwe lucht. De auto was aardig vol, naast mijn ouders waren Manon en mijn zus Marloes mee. Heel erg gezellig! Na een reis zonder files en vele verhalen van mijn zus kwam ik aan op Schiphol. Vertrekhal 4 en incheckbalie 20 stonden op het bord omschreven, dat moet goed komen. Na het inchecken afscheid genomen van mijn ouders , zus en de leukste vriendin. Niet het makkelijkste en we konden het ook niet droog houden. Toen op naar de douane waar ik gefouilleerd werd (zie ik er dan zo gevaarlijk uit?!). Daarna naar de paspoort controle wat geautomatiseerd is. Ze gaan je gezicht checken, best wel vreemd en confronterend je hoofd lang in beeld :p. Nu zit ik met uitzicht op de gate dit mooie verhaal te schrijven. De volgende tussenstop is Doha ben benieuwd wat ik daar aan tref. Hoop dat jullie het leuk vinden dat ik dit schrijf en ben benieuwd naar jullie reacties!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annemieke:
    Heel leuk Wouter!!

Wat goed dat je je eerste blog al hebt geschreven. Hopelijk volgen er vele meer, zodat we op de hoogte kunnen blijven van je avonturen! (Neem dus vooral geen voorbeeld aan mij, met mijn waardeloze ‘blog-record’ ;))

Hele goede vlucht(en) en geniet van alles wat je gaat meemaken!

Liefs, je grote nicht ;)
  2. Ronald:
    21 april 2018
    Ha zoon, leuk dat je een blog gaat bijhouden! Ook wij vonden het afscheid niet makkelijk. Inmiddels zijn wij (je ouders) weer thuis. Een goede nacht op Doha en goed vervolg van je reis. Goed dat je dit doet. Veel succes en heel veel plezier. We zijn benieuwd naar je belevenissen.
  3. Evelien:
    21 april 2018
    Hey lieve Wouter, het was verdrietig om je weg te zien gaan. Maar het is goed om de wereld te ontdekken. Pas goed op jezelf. Geniet nog even van je boterham met kaas en krentebolletjes. Liefs Mama